torstai 29. toukokuuta 2014

Kesää odotellessa...

Kelit vaihtelee laidasta laitaan. Oli hurjat helteet jo toistamiseen ja sitten hetkessä lämpöyila tippui parikymmentä astetta... Hmmm No, se on Suomen kesä; lyhyt ja vähäluminen ;)


 Meidän kesästä tulee vähän erillainen kuin ehkä osasin aavistaa.
Mun Ruotsin tuontini The Look Revolution Guess asuu meillä puolitoista kuukautta. Kutsumme häntä Kössiksi, kun se sopii hänelle kaikin puolin :). Kiva nuori koira, mut kovin kaponen, sellanen patterin välissä kasvanut vaikutelma siitä tulee. Pitänee käyttää myös fyssarilla. Nopee se on ku elohopee. Olin aivan järkyttynyt sen vauhdista metsälenkillä ja olen mielestäni nähnyt vauhdikkaita koiria.
Kaunis se on kun mikä ja nyt kun on oppinut talon tavoille on hän varsin mukava seuralainen.



Troy lähtee agilityn SM-kisoihin Heikin ohjaamana Cockereiden maxi joukkueeseen. Kävin yhden startin Troyn kanssa kisaamassa ja totesin, että me ei olla enää me ;) Heikin kanssa niillä menee hyvin, joten mitäpä minä teen siellä sohlaamassa ja itteäni munaamassa.


Inkeri on siis mamma-lomalla. Ihan ilman läpivalaisua olen satavarma sen tiineydestä :) Pennut syntyvät heinäkuun alussa. Ne ovat yhteistyöprojekti Tronicin kanssa ja sitä kautta on myös kiinnostuneiden otettava yhteyttä.

Ihanaa on saada taloon pentusia, ihan ihanaa!! Ja meidän perheeseenkin jää yksi :)

Puppies expected in July Tronic Pepperina x Double J SamSam



Ei kommentteja:

Täsmälliset pennut!

 Merri x Erica pennut syntyivät täsmällissti ensimäisenä laskettuna päivänä eli 22.12. ja ovat nyt reippaita viikon ikäisiä pötkylöitä. Sald...