maanantai 5. tammikuuta 2009

Agilitya Turus :)

Perjantaina suunnattiin Marian ja Hupin kanssa Piikkiöön, odottamaan alkavaa agilityviikonloppua. Yövyttiin eka yö Kimmolla ja Marikalla. "Pizza-perjantain"-vietossa olivat myös Katja & Alar Sipulin kanssa. Ilta kului rattoisasti höpötellen ja Kimmon kiviuuni pizzoja maistellen. Troy oli yllättävän nynnerö kun joutui vieraan uroslauman keskelle. Ilman Tuubin tukea se ei juuri rohkene edes katsoa kehenkään. Itseään pitikin sitten ilmasta nostamalla koipea vähän sinne ja tänne :o/. Yöllä minua valvotti Troyn mahdollinen kuseskelu ja Troyta Hupin juoksuiset tuoksut ja oven takana olleet muut urokset. Jokunen tunti tuli kuitenkin unta.
Treenit alkoivat koirakondiksen hallilla yhdeksältä. Harri Sepponen oli startanut autonsa Mikkelissä aamu neljältä ja oli meitä kouluttamassa. Lauantain rata oli "hypäri" joka 8-9 hypystä ja kahdesta putkesta. Tämä rata vääntyi moneen; möllien ja kisaavien harjoituksiin.Sunnutain radalla olivat jo kontaktit ja kepitkin. Kaikki harjoitukset tallentuivat DVDlle jonka sai mukaansa. Nyt kun olen sen pariin kertaan katsellut (sormien välistä kurkkinut) on todettava, että taidan olla kyllä perinjuurin hämäläistä sorttia... Harri yrittää rata toisensa perään saada mua ohjaamaan ja kääntämään koiraani paremmin, minä nyökyttelen, että joo-joo ja teen sitten ihan jotain muuta! Voi elämä!
Vastakkaisen käden yhtäaikainen käyttö on ihan mahdoton vissiin mun motoriikalle samoin yksinkertaiset valssit ja puolivalssit ja perkele kaikki. Kuin voi olla tämmönen puulehmäihminen!!!??
Ja mä hullu olen ilmonnut meidät jo kisaankin kun oikeasti pitäis ilmota alkeiskurssille. No, nähtäväksi jää kuin käy. Eväitä treenaamiseen tuli runsaasti. Jospas vaan pääsis joka päivä tai edes useamman kerran viikossa. Treenattavaa piisais.
Porukka oli mahtava ja tuunelma varsin leppoisa. Lauantai-iltaa istuttiin taas Klossnereilla video analyysien parissa ;). Eniten tarpeellisia ovat minulle tämänkaltaiset tiiviskurssit, toivon mukaan niitä tulis kohdallemme lisääkin.

Ei kommentteja:

Täsmälliset pennut!

 Merri x Erica pennut syntyivät täsmällissti ensimäisenä laskettuna päivänä eli 22.12. ja ovat nyt reippaita viikon ikäisiä pötkylöitä. Sald...