tiistai 27. tammikuuta 2009

Ollakko vai eikö olla...


Tuubin virallinen nimi ;C.Be Or Not To Be- kuvaa tuntojani mainiosti.
Olin eilen Prisman parkkihallissa treenailemassa. Otettiin seuraamista pikkupätkä ja idari sekä luoksetulo. Meni mallikelpoisesti. Ohjatussa jumituttiin merkkiin. Se on niiiiiiin hidas. Mä en sitten vaan jaksanut vääntää sen kanssa: autoon ja Troippa kehiin. Se näytti mulle, että merkille voi mennä miljoonaa, jopa liukkaalla parkkihallin lattialla.
Kun juoksuttelin koiria myöhemmin ulkosalla, mietin jaksanko jatkaa Tuubin kanssa. Kaveri on kuuden vanha, paras ikä monessakin mielessä. Onko se siltikään enää se ikä jolloin opitaan kiristämään tahtia?! Pitäiskö pistää vaan kaikki energia Troippaan (varsinainen energiasyöppö se onkin ;) )?? Voisin tietty kierrellä Tuubin kanssa kyläkisoja ja jopa pärjätä, mutta niihin ei riitä motivaatio, ylemmäs ei riitä vauhti ("toko ei ole vauhtilaji" ;)) ) eikä taidot. Taitojen kartuttamiseen tarvii yksityistunteja tai vastaavia ja ylläripylläri; mulla ei ole rahaa! :o/....
Jatkan pohdintoja, toivon mukaan tulen itseäni motivoivaan tulokseen.
Olen epätoivoisesti yrittänyt ladata Turkutohellusta yuotubeen, mutta ziisös, miten se kestää! Ehkä se on vaan liian "pitkäveteistä" tallennettavaksi. Olen katsonut sen moneen otteeseen. Tuubi on siinä tosi iloinen ja häntä heiluu. Valitettavasti se on kuitenkin tekemisissään aikalailla nimensä mukainen; to be or not to be...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ei mitään luovuttamista, v.2007 voitti paimennuksen Euroopanmestaruuden 9v koira (vai oliko koira peräti jo 10v), joten kyllä teillä vielä aikaa on päästä sinne kärkikahinoihinkin.!
t, löysätassu Zaglii

Täsmälliset pennut!

 Merri x Erica pennut syntyivät täsmällissti ensimäisenä laskettuna päivänä eli 22.12. ja ovat nyt reippaita viikon ikäisiä pötkylöitä. Sald...